säger: åh nej josef, du missade träningen, stackars dig. tänker: yes, yes, yes! då kan jag ta hans fotbollsskor!!!!!

Istället för att ta en superpowernap satte jag mig ner på golvet (min favoritplats) och klippte av ett par av pappas gamla brallor till ett par shorts som inkluderar allt:
- Höga
- Ljusa
- Uppvikta
- Slitna
- Fickorna tittar fram
Jag tänkte även köpa mig en till påse med nitar och trycka fast, antigen i en av framfickorna eller på en bakficka, har inte bestämt mig...
Dock måste jag höra med min syster om de är tillräckligt slitna och kanske sy en söm eller två för att få de att hålla där jag slet upp dem för att kunna rulla dem extra snyggt. Vad tycks?
Cyt skrev:

Riktigt snygga!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-26 KLOCKAN: 20:32:39
rebecka skrev:

snygga!!!


rebeckas blogg: http://annaorebecka.blogg.se/
DATUM: 2011-05-26 KLOCKAN: 21:23:22
rebecca skrev:

waaah!! perfektion!!! nitar fulla bakfickan röstar jag på!!!


rebeccas blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
DATUM: 2011-05-27 KLOCKAN: 00:36:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.