och visst finns det några minus också, som att skolmaten smakade bajs (jag smakade inte), men det väger upp att jag åt kladdkaka på waynes!

Idag har jag en toppendag då livet leker, tänkte dra en + lista:

+ Vaknade av att mobilen plingade som sa att jag hade fått MVG på hälsodagboken. Inte illa!
+ Sprang inte till bussen (börjar bli en trend!)
+ Fick MVG i Datakunskap, tack Davve!
+ Fick VG i Nationella och slutbetyg i Matte A. Troligtvis det första VG:et som jag har blivit glad över att ha fått!
+ Jag ska inskolas på handikappboendet redan nästa vecka!
+ Har fikat med alla mina ninunnar på Waynes!
+ Har endast tre skoldagar kvar innan sommarlovet!
älskar er!♥
Lisa skrev:

Haha VG i matte A är typ också de enda VG betyget som jag också blivit glad över ;D


DATUM: 2011-05-27 KLOCKAN: 18:40:28
Cyt skrev:

Åh vad härligt!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-27 KLOCKAN: 20:06:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.