och även om jag inte kan förändra mina snea fötter, mitt trasiga hjärta, mina "kanske tbcsmittade lungor", mina snea tänder och mina ärriga armar så kan jag faktiskt förändra alla andra fel. eftersom de sitter i huvudet.



"Hur mår du?" Bra, jag är bara jättestressad, hungrig, kissnödig, trött, vi har jättemycket i skolan, mitt hår är blött och äckligt, jag har dåligt samvete, rastlös, och jag är som sagt S T R E S S A D !

Jag tänkte egentligen skriva ett klagoinlägg men efter lite (h)järnkollsläsande+Marikas artikel om Anorexia så är jag på topp igen! Jag vill förändra världen här och nu, på en gång! Dock försöker jag övertala mig själv om att jag måste förändra mig själv först... =bli frisk.
Cyt skrev:

Jag har också supermycket i skolan "/


Cyts blogg: http://Http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-23 KLOCKAN: 19:50:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.