när jag vaknade imorse kände jag mig som en prickig korv. luktade som prickig korv. lisa om finnar.

Bara för Julias skull har jag tänkt berätta precis vad jag har gjort idag (bara för att hon har hängt med mig hela dagen). Jag steg upp alldeles för sent och löpte till bussen, som vanligt. Körde rullstol och lekte blind på gympan. Åt kycklingburgare på Frasses till lunch. Planerade hemlisar med Julia och Emelie och hittade lösningar på varför Asta inte vill duscha. Satte mig på bussen med Marran. Frös ihjäl. Fick två goda nyheter efter varandra. Ska hänga med min favoritflicka hela dagen.

Moa. Gina Tricot. JC. Din Sko. H&M.
Marika. Scorett. Cubus. H&M. Gina Tricot. Bikbok.
julia skrev:

Puss på dig med moa<3


julias blogg: http://julianorens.blogg.se/
DATUM: 2011-05-02 KLOCKAN: 17:22:49
CISSI skrev:

snygga outfits! men alltså jag fattar inte varför du bara skriver utköpsställerna och inte vilka kläder som är köpa på vilka ställen, visst, det ser snyggt ut, men ska man typ gissa sig till från vilken butik de olika klädesplaggen kommer ifrån?


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2011-05-02 KLOCKAN: 19:43:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.