någon som har ett par oanvända/knappt använda, svarta carlingsjeans i storlek s eller xs att sälja? de finns inte att köpa...

Jag har dödlig träningsvärk från fotbollen igår kan jag lova! Vi körde idioten fast med utfallssteg istället, idag kan jag knappt sätta mig när och att plocka upp saker från golvet känns som en omöjlig uppgift. I natt vaknade jag av att benet hade krampat fast i någon knäpp ställning vilket var halvläskigt, tog dessutom jävligt ont!
Att gå till Nordanå och Kaplan lättade lite på värken, även det korta yogapasset jag höll i. Men bäst av allt var bästa betyget i klassen på demensprovet, kändes något bra kan jag lova! (försöker släppa skuldkänslorna för att inte alla lyckades lika bra...)

Tshirt - H&M
Skjorta - Pappas gamla
Shorts - Bikbok
Halsband - Hemmapysslat
Cyt skrev:

Jag har också galen träningsvärk, fast i armarna... ;)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-05-11 KLOCKAN: 19:26:08
ida skrev:

Min rumpa är inte min vän längre efter den där träningen! blev inte riktigt någon mjuk start;)


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2011-05-11 KLOCKAN: 20:46:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.