löka=svettas morötter=snygg byxor dilla=prata, kan bli en hyffsat god sallad va?

+ / - med denna dag:
+ Vaknade med solen i ögonen
+ Behövde inte springa till bussen (än är inte undrernans tid över!)
+ Hade på mig ett par fotbollsskor utan att avlida på idrotten
+ Åt en massa god pannkaka till lunch
+ Fick skjuts hem av Marikas mamma, så jag slapp sitta och löka på bussen

- Har pommes i tandställningen
- Är trött som ett as
- Mina shorts skar in i låren
- Våran svenskalärare har något allvarligt fel och jag längtar tills nästa vecka då det är sista gången vi ses
- Insåg hur otränad jag är med min extremt höga puls
sara skrev:

håll dig till det positiva :)


saras blogg: http://Sarasperspective.devote.se
DATUM: 2011-05-26 KLOCKAN: 18:37:14
Cyt skrev:

Härligt med sol!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-05-26 KLOCKAN: 19:25:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.