hur kan blogg.se vara den största portalen när de titt som tätt har stora fel och dessutom suger på att uppdatera funktionerna?

Det är klart du fixar det! Men jag trodde man var "tvungen" att gå där tills man är friskförklarad?

Det trodde jag med, men jag byter ju egentligen bara ställe där jag får samtal. Till hösten ska jag träffa någon från BUP i Skellefteå som sa avgöra om jag behöver högspecaliserad vård eller inte och än så länge träffar jag en läkare på BUP i Skellefteå som tar hand om min medicinering.
Om de bedömmer att jag inte behöver det, eftersom jag egentligen inte uppfyller någon diagnos, får jag börja gå på Ungdomsmottagningen eller något liknande, men jag hoppas verkligen att jag jag får ge BUP i Skellefteå en ny chans, för jag litar inte på mig själv än. Jag kanske fixar det, men jag kan inte leva såhär.

hittade en söt bild på en lycklig, men sliten tjej efter en vunnen hockeymatch!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.