vad tycker du om det då? förjävligt eller? visst känns det lite solsidan? eeee, nae? men lite svensk humor som, vad tycker du om det då? förjävligt?

Efter ett antal funderingar om jag skulle skippa en vårjacka även denna månad då jag hade hittat två apsnygga tröjor hittade jag denna skönhet. Jag känner mig lite som en safarimänniska från Afrika i den och den är jävulskt snygg! Från H&M för er som har missat den, 300 spänn fick jag punga ut. (Egentligen 200, Marika var tvungen att låna ut 100 kronor då jag är en fattiglapp, taaaaaaaack pusselipusspussen♥) Så resten av denna månad ska jag, Celina och Marika leva i klädcelibat, toppen!

Nu måste jag packa ihop lite grejer, för första gången i mitt liv ska jag testa på sambolivet, även nu ber jag er att önska mig lycka till!
aww skrev:

en sån där har jag med! såå fin)


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-03-04 KLOCKAN: 19:44:59
camilla skrev:

Ha de superbra :D


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-03-05 KLOCKAN: 09:55:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.