ett tips: lyssna inte på låtarna. jag börjar bara gråta och fler depplåtar är inget att lägga till på listan. inga kul låtar.

De fem bästa... depplåtarna:

I Hate This Part med Pussycat Dolls är typ min depplåt nummer 1, egentligen är den inte ett dugg ledsam eller sorglig eller någonting. Ändå vill jag gråta så fort jag lyssnar på den (lyssnar på den nu). Jag tror det är för att det och 1, 2, 3, 4 med Plain White T's och I Hate This Part var ungefär de enda låtar jag lyssnade på under juni-09. Jag fick bara använda datorn efter att jag hade ätit två fulla måltider efter varandra=ångest=ångestlåtar.

My Immortal med Evanescence. Ord överflödiga. Lyssna på låten och era ögon lär inte vara torra speciellt länge.

Sophie med Eleanor McEvoy skulle lika gärna kunna heta typ "Song to all anorexics when they don't want to feel so alone". 90% av alla videosar som ätstörda flickor har gjort om sin sjukdom/thinspo använder Sophie som bakgrundsmusik. Med all rätt. Eleanor McEvoy pratar om mig, med mig under hela låten. Lovar!

BethanyDillon1.jpg (500×500)
Beautiful med Bethany Dillon använder de resterande 10% som bakgrundsmusik. Mitt favoritcitat är "fighting to make the mirror happy" underbart!

album-speak-for-yourself.jpg (500×428)
Hide and Seek med Imogen Heap får mig bara att tänka på en dag när jag for hem från skolan på grund av alldeles för mycket ångest och när Marikas hund Pia dog. Dör lite när jag hör den, så otroligt sorglig!
L Y D I A skrev:

Känner igen alla låtarna, blir tårögd varje gång av dem jag med.... Speciellt Sophie har jag starka minnen med. Huvva!


L Y D I As blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-03-21 KLOCKAN: 21:04:29
Kajsa-Stina skrev:

Jag håller med, särskilt så förknippar jag min sjukdomstid med låten Beautiful med Bethany Dillon.

Jag kommer i håg samma känsla, usch.


Kajsa-Stinas blogg: http://hjortronsylt.blogg.se/
DATUM: 2011-03-22 KLOCKAN: 00:02:41
aww skrev:

fastnat på dom två första nu .. <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-03-22 KLOCKAN: 17:53:58

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.