jag skämde ut mig i matsalen idag...fick mens och det läkte igenom!! /cool facerape av matilda widmark

10e bilden: En bild på din fritid





Datorn, plugga, Marika, Julia, Emelie, Mika, Fanny, Lisa och Matilda bildar tillsammans vad jag gör efter skolan och på helgerna. Gillar't!
Det är så sjukt stor skillnad mellan min fritid nu och för 1½ år sen, träffade vänner knappt en kväll i månaden, satt inte vid datorn alls och pluggade huuuuuur mycket som helst! Älskar hur mitt liv har förändrats!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.