hästen och åsnan, de skulle bli ett riktigt fint par tillsammans. då kunde deras barn döpas till mulan. smart va?

3e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv


Augusti 2008 var en hemskt konstig tid i mitt liv, det är det minsta man kan säga. Bodde hos mormor och morfar, åt ingen skollunch och blev helt plötsligt förd i polisbil till Umeå och fick en slang fasttejpad på kinden. Fattade ingenting och förstod inte varför allt blev som det blev.
Samtidigt som 21 augusti var den värsta dagen i mitt liv så kom ordspråket "ingenting ont som inte för något gott med sig" till användning. Augusti månad var också den månad då jag träffade LisaW för första gången.
Lisa skrev:

även fast det var riktigt jävla hemskt att bli inlagd, att bli sjuk, så är jag såå glad att jag blev inlagd samtidigt som dig. ♥


DATUM: 2011-03-11 KLOCKAN: 13:00:02
Josefine skrev:

så jäkla långt du kommit alltså <3



men.. varför bodde du hos din mormor o morfar om jag får fråga? o du får ju svara om du vill, hehe :)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-03-13 KLOCKAN: 01:27:53

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.