om jag vore blogg.se skulle jag stänga ner det under en tisdagskväll och göra om en massa saker. typ att man kan sätta ett inlägg i flera kategorier.

Såhär ser min bloglovin sida ut efter 3-4 dagar under ytan. Jag kan knappt titelera mig som bloggerska längre, än
mindre bloggläsare. Jag har läst de viktigaste inläggen, dvs Marikas, Mikas, Kenzas + kanske tre, fyra till som jag inte har bockat av på bloglovin+ett antal bloggar som jag inte följer. Illa.

Medans ni har suttit hemma och väntat på mina underbara inlägg har jag varit ute och haft kul. Onsdag: heldag i Umeå. Torsdag: Galtis+plugg+tidig kväll. Fredag: Stan+Hänga hos Theres och Martin med Marika. Lördag: Vandra omkring i stan och skratta.
Toppentoppen tycker jag verkligen, men bloggen blir som sagt lidande.

Nu ska jag försöka ta tag i bloggläsandet, klä mig ordentligt och ikväll är det körskolekurs. Inte taggad på 3 timmar av stillasittande...
Ha det toppen♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.