och självklart ska den sjuka moa få bestämma: detta var inte ett inlägg som menade att jag är frisk och säger hejdå till anorexin nu. det var det inte. förlåt att jag säger det.

Mika gjorde ett repotage om mig i veckan, eller rättare sagt: om min ätstörning och mitt ätstörda liv. Insåg först nu vilket jobb jag har gjort! Hur långt jag faktiskt har kommit!
Träffade min favoritläkare på BUP idag också, även där går det framåt, idag bestämde vi att min morgonmedicin ska börja trappas ner! Läskigt som tusan, har haft samma medicin sedan sommaren-09 och legat på samma dos i över ett år, och nu ska den börja försvinna. Har som sagt även trappat ner kvällsmedicinen och en medicin har vi reducerat helt! Och för att citera mig själv "jag skulle egentligen vilja ha igen lite medicin på kvällen för att sova bättre, men jag vill inte vara beroende och leva på mediciner, så det är bara att härda!" För precis så är det!

Det är galet hur det kan bli såhär, jag har kommit så långt men samtidigt har jag en bit kvar. Detta var min mardröm förr, att blogga om min ätstörning och knappt ha någon kvar typ. Ingen som syntes eller som jag var tvungen att visa i alla fall. Att vara normalviktig och äta själv, att ha ett normalt liv.
Fattar ni hur fel jag hade? Det syns inte på mig att jag är sjuk, men jodå, helt frisk är jag långt ifrån, men detta liv är ingen mardröm, det är allas dagdröm!
Vet inte vad jag ville med detta, bara att jag är glad att jag har återupptagit kampen och för att jag tar steg framåt.
nya äventyr på g!
Cyt skrev:

Det är härligt att du kämpar på :)


Cyts blogg: http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-03-18 KLOCKAN: 19:08:25
Caroline skrev:

<3


DATUM: 2011-03-18 KLOCKAN: 20:08:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.