just nu sitter jag med en näsduk upptryckt i varsin näsborre för att slippa det eviga snordroppandet. är less på att snyta mig!

Jag och Mikis körde på vår idag, jag i shorts och hon i upprullade jeans som ville att hon skulle blotta mer ben än hon ville. Måste säga att jag tycker om mina shorts väldigt mycket, det är snyggsnyggsnygga! Ett minus dock: när man är superkissnödig så trycker de förskräckligt mycket på kissblåsan...

Ikväll ska jag:
- Plocka bort från rummet
- Plocka i och ur diskmaskinen
- Spela lite piano
- Göra lite matte (?)
- Läsa ur min bok, toppenbra!
- Snyta mig, flera, flera gånger!

Bikbok, Gina Tricot, hemmagjort.
Linnea skrev:

Jättefint! Men vad har du för skor till? Jag har också ett par snygga shorts som jag vill använda redan nu men vet inte vad jag ska ha för skor till. Jag har följt din blogg ett tag, minns inte hur jag hamnade här och jag vet inte vem du är. Hur som helst gillar jag ditt sätt att skriva och din blandning mellan peppinlägg, outfits och allt möjligt! :)


DATUM: 2011-03-01 KLOCKAN: 22:12:40
Lisa skrev:

bloggtips! jättebra att du skriver ut var du handlat det du har på dig, men skriv gärna vilket som är från vilken affär :) shortsen, är de från gina eller från bikbok? :)


DATUM: 2011-03-02 KLOCKAN: 16:09:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.