julia sa: om jag skulle dö, skulle du bli ledsen då? jag: såklaaaaart, jag skulle sluta blogga då! jag skulle inte blogga på två veckor! julia: aaaaaaw♥ men då har jag ju inget att läsa i himlen?


Mitt lilla snuttegull har gillat varenda en av mina profilbilder, huuuuuur söt är hon inte?
11 nya händelser möttes jag av, en som hade kommenterat min nya profilbild, en som hade gillat den och Julia som hade gillat 10 stycken.

älskar dig lilla jullgull!♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.