jag hade egentligen tänkt ta en asful bild på fanny när hon cyklar enhjuling för den skrattar jag alltid åt. denna bild skrattar jag bara ibland åt.

14e bilden: En bild som du alltid skrattar åt

Skrattar just nu. Detta var vårat julkort för typ... 5 år sen? Vi tvingade ut oss i kylan, drog igång bastun på max och kämpade för att le istället för att skrika "kaaaaaaaaallt!".
Vi gör alltid knasiga julkort, jag älskar det! Gömmer oss bland gosedjur, står med likadana trosor, badar i snön, klär ut oss till lucior (josef var lucian) eller tuperar sönder håret.

Emilie skrev:

Haha åh va kul julkort!


DATUM: 2011-03-25 KLOCKAN: 19:16:39
emmi skrev:

haha, för skön familj!


emmis blogg: http://chasey.blogg.se/
DATUM: 2011-03-26 KLOCKAN: 11:05:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.