hallå? hej, det är magnus, från polisen. ee, hej... hur är det? bra... haha jag skojar moa, det är ahmed!

Och äntligen övningskör jag lagligt! Idag fick vi papprena om att mamma och pappa är godkända handledare i brevlådan, tror ni att jag typ hoppade av lycka hemma hos Matilda eller? Som jag har längtat efter att få övningsköra lagligt (om någon polis läser: såklart har jag kör lagligt, inte är jag olaglig inte!). Jag har redan hunnit vara utan en tur efter fotbollen, fy sjutton så kul det är att köra! Och världens bästa ångestdämpare också!

Så akta er nu alla Skelleftebor, jag kan inte ansvara om ni råkar stå ivägen när jag kör!
Emelie skrev:

Visst är det lugnande?

När jag var yngre brukade jag och mamma och eller pappa åka bil så att jag lugnade ner mig under ångestattacker eller då jag bara var ledsen.

Nu för tiden(sen snart 2 år tillbaka) tar jag gärna en sväng i bilen för att samla tankarna alldeles själv! :)

Kram på dig!


Emelies blogg: http://umbrellastormm.blogg.se/
DATUM: 2011-03-24 KLOCKAN: 20:54:04
Cyt skrev:

Härligt! :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-03-25 KLOCKAN: 06:51:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.