får tacka min syster för att hon fotade mig, redigerade bilderna lite smått och la in dem på min blogg. tack systeryster!

Har haft en vild dag! Mer än vild! Fixade mig lite extra länge efter gympan, drog på Frasses och åt kycklingburgare och drack mjölk. Lånade en engelsk bok, har fått mitt hår rullat och läraren hotade med att klippa av det eftersom det bara tjorvade ihop sig. Har fått fotvård av Mikis och Matti och halkat omkring som Bambi på hal is när jag hade hudkräm under fötterna och en balja full med vatten mellan händerna. Har möblerat om i munnen och suttit på Musikskolans golv i 20 minuter. Dessutom höll jag på att trilla när jag klev på bussen och väl hemma möttes jag av kattens spya under min säng. 
Vad jag ska göra ikväll? Jag borde plugga (svenska repotage, läsa engelskbok, göra mitt avslut till gruppen, göra klart engelskatalet, börja småplugga för nästa veckas VOMSprov) men alla saker ligger skönt inne i skåpet på skolan.

Monki, Skopunkten, Gina Tricot, Bikbok, Lindex, Style by Tyra.

Julia skrev:

Vad fin du är!


Julias blogg: http://jullbritt.blogg.se/
DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 18:20:27
Josse skrev:

Är det ditt riktiga hår? Sjukt fint! Kram


Josses blogg: http://josefinacyreus.blogg.se/
DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 18:30:08
Anonym skrev:

du är så jävla snygg och dina kläder är så sjukt snygga!


DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 20:39:14
Josefine skrev:

grymt snygg brud!


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 22:28:49
Felicia skrev:

Du är så fin Moa! Kämpa på, du förtjänar allt med att bli fri från den dumma sjukdomen som även jag slåss mot.

Älskar din blogg.Massa styrkekramar!


DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 22:47:40
Kajsa-Stina skrev:

Fin du är!

Kram <3


Kajsa-Stinas blogg: http://hjortronsylt.blogg.se/
DATUM: 2011-03-15 KLOCKAN: 00:17:26
emmaa skrev:

HÅRET♥♥♥♥♥


DATUM: 2011-03-15 KLOCKAN: 18:19:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.