confession n:o 3: jag tycker om att äta ensam, det är mysigt.

Lagade och åt middag själv. Kyckling, couscous och ett berg av kokta bebismorötter stod på menyn.
Jag trodde att jag skulle ha tid att spela musik på högsta volym, göra en massa mer grönsaker och få till god mat. Kycklingen blev jättestekt, couscousen funkade, men jag hann knappt smaka, hällde i mig det och morötterna. Mmmm, godaste jag har smakat!

Jag har ju som sagt berättat att jag äter mer själv nu, och det blir mer och mer eftersom mina små vänner (förutom Marika) bor på alla andra ställen i Skellefteå än just i Skelleftehamn. Jag kan ta med mig lite nötter eller en macka och sen snylta lite mat av dem. Och visst, det kanske inte blir så mycket mat som det står på matprogrammet att jag ska äta, men vad spelar det för roll? Jag kommer inte att bli döende av det. Jag blir bara friskare av att ta eget ansvar och få ett friare liv. Men ska jag tacka för det? Jo, mina små guldflickor, tack för att ni är världens bästa♥
Josse skrev:

Så bra skrivet Moa, du är så klok och stark :)


Josses blogg: http://josefinacyreus.blogg.se/
DATUM: 2011-03-12 KLOCKAN: 17:30:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.