varför passar det där converse all star märket lite bättre till allting än ett par vanliga skopunkten-skor? man ser som lite... rockigare ut!

Efter att ha solat mina bleka ben och tyckt synd om mig själv när jag har sparkat boll med en blå nagel hos Marika trampade jag hemåt och möttes av två härliga besked: Lutar åt ett JA! (berättar mer om några dagar) och ett paket. Ett paket med formen som en skokartong. Med formen av en skokartong där ett par Converse kan vila. Där ett par vita, höga Converse vilade! Tack världens bästa mamma♥♥♥♥
Marika skrev:

DET DÄR JA:ET LÄT HELT UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-06-03 KLOCKAN: 17:56:10
Cyt skrev:

Fina :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-03 KLOCKAN: 22:05:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.