som josefs kompis sa en gång: "är det din släkt som ordnar joypeak?" svar: nej, inte riktigt, men så gott som. har hälsat på så gott som halva släkten idag...

syster och hennes bf, från norran.se

Idag har jag tillbringat dagen på Joypeak. Krigade mig upp strax innan 10 och klockan 11 hade jag första passet, det var planerat 2 timmar i hoppborg men gullig som jag är, eftersom pappa var hoppborgsansvarig, stod jag en extra timme+hjälpte till att plocka ner lite. Duktigt Moa.
Jag drog till stan där vi sju och har vandrat genom stan med Emelie och Mika, har även hunnit med lite fotboll med Mikas andra halva också. Muy trevligt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.