shortsdress, fodral eller höga, roliga shorts och vit överdel? shortsdress, fodral eller höga, roliga shorts och vit överdel? shortsdress, fodral eller höga, roliga shorts och vit överdel?

Yr.no gjorde just min dag, hur underbart med detta väder i en hel vecka? Mina stackars Magnecyl-vita ben lär ha flagnat sönder innan nästa måndag, vilket vi gillar! Hej och hallå Malignt Melanom!
Nästa fråga då: Vad ska jag ha på mig på skolavslutningen? Ska ta mig en tur på stan imorgon efter skolan, M.Å.S.T.E H.I.T.T.A N.Å.G.O.T!!!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.