plus att mina fötter håller på att falla sönder efter dagens fotbollsmatch, har starkt övervägt att amputera faktiskt...

"jag vill vara inspirerande och visa och berätta hur det är att ha en ätstörning och inte ha det som det fungerar nu: jag ignorerar den och låtsas som om livet leker när det inte gör det."

Hur står det till egentligen?

Kämpa vidare:)

"Jotack bra, tackar som frågar!" är väl det svar man vill höra, dock vet jag inte om det svaret hör in på mig. Mitt humör, mina känslor och mitt mående svänger i all världens fart och det verkar inte finnas några bromsar, inte ens en lägre hastighet.
Ena dagen är mitt värsta bekymmer allt som ligger på mitt golv (och ja, jag brukar lyckas få det till ett stort problem), nästa ligger jag bara och funderar på pojkar och dagen därefter vill jag bara lägga mig ner och svälta.
Jag vet mycket väl att jag inte skulle göra det, men det är just detta matintag som stör mig så mycket, jag känner mig störst i världen och min kropp är motbjudande, men gör jag något åt det? Nej. Det är jobbigt.
Och som jag så fint sa till Albin igår "jag vet inte om jag är mest rädd för att bli tjockare eller för att bli ett benrangel".
Kort och gott: jag är inte på topp och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Marika skrev:

låt mig veta sånthär utan att behöva läsa det i bloggen gumman.... ♥


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-06-15 KLOCKAN: 01:32:15
Anonym skrev:

Moa du har en toppenfinkropp, hela du är toppenfin både på insidan och utsidan!


DATUM: 2011-06-15 KLOCKAN: 11:16:28
isabel skrev:

Moa, när du mår dåligt skriv till mig. För bara genom att hjälpa dig mår jag bättre själv, för då tänker jag till lite.

I mina ögon är du så galet vacker, både på insidan & utsidan. Jag saknar att höra ditt skratt. Din röst. Vår dåliga humor. Jag saknar varje liten cm av dig! Du är ju mitt rosa lilla fluffiga moln.



Vi klarar det här tillsammans Moa. Vi kommer klara det. Vi ska klara det. Vi kanske inte klarar det imorgon, eller i övermorgon men en dag ska vi klara det & även om det är jobbigt att vänta så kommer det att vara så värt det!



Nu är det bara 11 dagar tills jag kommer upp till Skellefteå. Bara 11 dagar tills vi bara kan hoppa på bussen om vi skulle behöva snacka med varandra. Saknar dig världens finaste Moa!


isabels blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-06-15 KLOCKAN: 11:25:52
Anonym skrev:

Du är verkligen värd att få må bra Moa, oavsett vad du själv tycker/tänker/tror!

Och jag hoppas för allt i världen allt i världen att du inte ska hamna tillbaka där du en gång varit!

Du får aldrig ge upp!

Kämpa!


DATUM: 2011-06-15 KLOCKAN: 12:25:35
Caroline skrev:

styrkekramar!


DATUM: 2011-06-15 KLOCKAN: 16:24:03
Cyt skrev:

En massa kramar till dig!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-16 KLOCKAN: 11:46:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.