och oj vad smickrande det skulle vara att få höra att jag var modig som vågade klippa av allt äckligt hår.

Alltså blääää på mitt hår. Jag är så jävla less på att det är så lååååångt och så myckeeeeeet. Egentligen är det inte alls så slitet eller så, men jag är vill bara spy på det. "Du har så långt och fint hår Moa", jomen du, tackar, tackar, men det är för långt nu. Jag har sån lust att bara ta fram saxen och klippa det strax ovanför brösten. Snyrre?!
För det växer ju ut, det är jag ett levande bevis på, men jag vet inte om jag vågar? Klippa? Inte klippa?
Marika skrev:

du skulle ju kunna klippa av 15cm och det skulle vara knappt märkbart, för det skulle ju inte bli kort;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-06-17 KLOCKAN: 18:47:14
Emilie skrev:

Du vågar klippa! det växer ut snabbt igen.


DATUM: 2011-06-17 KLOCKAN: 21:57:40
moa skrev:

klipp, cutcutcut


DATUM: 2011-06-18 KLOCKAN: 19:15:48
Cyt skrev:

Gör det! :D snyggt skulle det bli!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-20 KLOCKAN: 09:20:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.