nog är det hemskt att mitt första dopp var efter skolavslutningen iår när jag låg och badade redan i maj förra året! håller jag på att bli en badkruka?

Och nog kan ni bloglovare tacka er själva för att ni inte satt och saknade mina inlägg igår när jag:
- Lökade/hade urtråkigt på torget i en fiskedamm
- Solade och tog årets första dopp i Boviken
- Åt tacos i Kåge
- Hade tvåmannagrillning på Kanotudden
- Delade säng med Marika i cirka 12 timmar
lisas snygga bild från torsdagens hemfärd
Cyt skrev:

Vilka bloggar följer du? :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-12 KLOCKAN: 18:01:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.