andas... håll er lugna... håret får ni se ikväll alternativt imorgon, beroende på hur länge jag klarar av att hålla mig!

En tur till Umeå med mamma och bror var inte helt fel, speciellt när man blir bortskämd med nya jeans, en bra tidning och glass. Tack mammsen!
Och nog behövdes de där jeansen nog, mina förra svarta håller knappt ihop och de blåa går inte att använda, inte ens till skabbiga grillkvällar, rakt ner i soptunnan med båda paren! Nu ska dessa tas om väl hand med, tills det endast återstår en enda liten tråd av dem!

Från Carlings, 399;-

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.