och om jag har gjort om headern flera gånger. närmare fem gånger har jag bytt bilder, tagit nya och klippt ut outfits. jobbigt värre!

4 månader efter att jag faktiskt började med en design har jag nu tagit upp kämpandet igen, börjat om från scratch och är nästan klar med headern. Jag är såååååå less på min design nu, tror jag har haft den i närmare ett år snart, vilket är ungefär 8 månader för länge. Illa.
Jag lär väl sätta mig ner och gråta när inget går som det ska, och ge upp och sedan börja om igen om 4 månader, men nu har jag i alla fall gett det en ny chans! Önska mig lycka till...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.