nog har jag försökt med tjocktröja, shorts och jacka, men det lyckas som aldrig. inte som det gjorde i juli-10

Varför hade jag typ råfina kläder förra sommaren? Känner bara hur trååååååkigaaaaa kläder jag sätter på mig varje morgon. Höga shorts och det oreangea linnet. Höga shorts och den randiga tröjan. Höga shorts, ett linne och skinnjackan. Hela. Tiden.
Det måste bli ändring på den! Spela roll om jag har mitt egna, hemliga shoppingförbud just för att kunna bada i pengar i London, men ändå. Skärpning Moa! Borde dessutom vara duktigare på att fota dem, så att ni i alla fall får se de tråkiga!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.