ja morfar, shortsen ska faktiskt se ut sådär, eller... någorlunda sådär.

Eftersom jag aldrig blev haffad av Streetstylefotografen under festivalhelgen får jag helt enkelt fixa mina egna bilder. Såhär dansade jag mig fram under lördagen, även om mitt hår låg slickat redan efter att de första dropparna hade fallit från himlen.
Nu: tagga cykel till stan.

Kavaj och linne - Bikbok
Shorts - Pappas gamla, avklippta
Halsband - Filippas
Väska - KappAhl
L y d i a skrev:

svar, Det finns nog risk för det ja! ;D Haha!


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-07-26 KLOCKAN: 00:33:40
ida skrev:

kan säga att jag är en stolt fotograf när jag lyckas fånga den där snyggingen på bild ;)


idas blogg: http://idalundgren.blogg.se/
DATUM: 2011-07-27 KLOCKAN: 16:41:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.