för att göra alla mammor stolta: jag lyckades göra kyckling med klegg åt mig och marika imorse. good work!

Idag är jag för en gångs skull uppe i anständig tid. Delade mamma och pappas säng med Marika i natt och på en timme intar vi stan tillsammans med Lisa. Lär bli en kamp mellan mig, min fulla plånbok (XD) och alla små fina saker i alla affärer. Håll tummarna på att jag bara kommer hem med en nescessär!!
Caroline skrev:

Låter ytterst suspekt med "klegg"... vad smakar sånt?


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-07-27 KLOCKAN: 19:06:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.