en uppmaning till dig marika: läs alla harry potter böckerna, så att du inte missar detaljerna!!!

Jag minns hur jag aldrig vågade se när professor Qurriell tog av sig sin turban i första filmen och hur jag bad pappa att följa med och se den fjärde filmen med mig, fastän jag var 11 år och fick se den utan föräldrar för att jag inte vågade se när Voldemort blev mänsklig, bara därför (inte alls för att jag är lite rädd att jag ska börja gråta) tar jag och Marika med oss pappa, Josef och Filippa till biosalongen om trekvart. Utifall att. Och för att ta traditionen vidare att alltid se den med pappa. Och för att vi faktiskt allihopa har följt vårat avtal om HarryP maraton de senaste två veckorna.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.