jag är stolt över dig lilla mikkka, äntligen har du tagit ditt förnuft till fånga och köpt dig ett par morötter!

Blir bara superduperjätteirriterad! Okej, sure, skolmaten är väl inte av den bästa kvaliten. Man ska inte behöva hitta insekter i maten som någon gjorde på min gamla skola. Men jo, vi borde vara mer tacksamma för maten vi får, vi behöver inte betala för den, vi behöver inte ta med hemifrån, det finns fräsch sallad osv osv osv.
Men det var inte det jag hade tänkt snacka om, mer att 56 000 personer inte har tänkt äta skolmaten imorgon. Hur många flickor och pojkar med ätstörningar tror ni har blivit inbjudna? Hur många tror ni inte har suttit och velat. Hur många tror ni inte kämpar för att få i sig skolmaten? Hur många tror ni inte har som nästan högsta önskan att få skippa maten en dag?

Jag skulle vilja starta värsta grejen, eller okej... En gång i tiden hade jag en idé om att starta en facebook grupp som skulle få tusentals medlemmar, grejen är väl den att jag inte kommer ihåg vad det var för grupp jag skulle starta... Är less på att jag hela tiden missuppfattar och tänker ätstört när jag ser nya grupper/sidor/evenemang på älskade lilla fejjan...
Lisette skrev:

Jag blev också sjukt irriterad när jag såg det där och jag har velat väldigt mycket över hur jag ska göra. Har fortfarande inte bestämt mig, hm. Jag hoppas att budskapet inte har nått min skola och att ingen klagar/strejkar mer än vanligt, för det lär ju bli väldigt jobbigt.


DATUM: 2011-01-18 KLOCKAN: 21:10:32
mika skrev:

Heheh tack, ditt snack om alla morötter har väl hypnotiserat mig på något sätt hehe...



Håller faktiskt med, blir så arg när jag ser sånt där, jävla otacksamma ungar är vad det är!


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2011-01-18 KLOCKAN: 21:21:30
stina skrev:

MOA! jag kan gladeligen meddela att stilista is back! designen är inte klar, uppdateringen kanske är svag nu i början men vi är tillbaka, hoppas du följer med oss! :)


stinas blogg: http://stilista.devote.se
DATUM: 2011-01-18 KLOCKAN: 22:01:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.