ojojoj, i 20 minuter har vi haft gäster. har jag kläder på mig? nej! kanske börjar bli dags snart?...

Höst och vintersäsongen använde jag mest bara det vita, slappa linnet med ryggurringning, precis som under sommaren. Älskar det, funkar till ALLT! Morötter, kavajen och blommiga klänningen var/är och favoriter. Och satan vad jag längtar tillbaka till sommaren och hösten, när man kan gå barbent och klä sig i tjugofemtusen lager utan att behöva rymma en jacka ovanpå det! Och att ha kavajen som jacka, huuuuur fint?

Jag och Marika bestämde igår att vi ska börja använda shorts mycket tidigare, typ i april-maj! Kommer kännas konstigt att sitta på bussen, barbent, men det är snyggt som satan! Och strunta i hur kallt det är på sommarkvällarna (eller är det kanske för att slippa myggbett man har långbrallor?) och ändå gå omkring i shorts!
MATILDA skrev:

Vad roligt du gillade min väska :D


MATILDAs blogg: http://nyheter24.se/modette/lifebymatilda
DATUM: 2011-01-16 KLOCKAN: 20:19:29
Emilie skrev:

Du har så himla härlig klädstil :)


DATUM: 2011-01-20 KLOCKAN: 21:51:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.