tre förlåt har jag utfärdat till tre olika personer inom loppet av 12 timmar. det är rätt bra, man ska säga förlåt!




Mitt hår är bortom all kontroll, galet är det enda ord som kan beskriva det någorlunda.. Försökte mig på lockar imorse men det failade totalt, drog ihop det i två fula flätor a la Pippi Långstrump och fixade en fin kondommössa att ha på huvudet. Men nu ska vi inte vara sånna, det är troligtvis finare än de tjorviga lockarna jag "fixade" imorse!

Idag har jag fått äran att följa med Julia hem tillsammans med Matilda, Emelie, Mika, Lisa och Fanny. Handla lite mat, laga lite tacos, spela lite spel och gå och discobowla, mycket trevligt!! (Vilket i för sig betyder fattig bloggning, men men..) Jaja, ska springa och hämta mina Omvårdnadsböcker och ett tuggimmi, vad ska du göra idag?
Malin skrev:

Jo, man ska säga förlåt! Du är fin i flätorna!!!


DATUM: 2011-01-14 KLOCKAN: 10:17:57
Felicia skrev:

Sv; Åh, du ska veta att jag ser upp till dig också. Och det kan jag veeerkligen inte vara ensam om! Inläggen här är himla klockrena och du är klok som en bok och jobbar på så galet bra. Vem kan inte göra det då??



Saknar också gruppen! Tur att det börjar igen nästa vecka ;]


Felicias blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-14 KLOCKAN: 17:56:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.