ska försöka jobba lite med min nya design i kväll, jag är jättetaggad för tillfället. (kommer att ha ändrat mig när det inte går som jag vill)

Idag har jag varit hos mina favoritpojkar Linus och Elvis. Åkt några skär med skridskorna, kört några bilar fram och tillbaka, ritat ett par teckningar, busat litegrann och ätit två tacobröd. Pusselipuss på de två!♥
Har återigen bestämt mig för att "make each day count" eftersom "livet är det längsta vi får, så klaga inte på att det är för kort". Ska göra något varje dag i veckan, för att uppskatta de stunder jag har att vila och för att få hjärnan på andra tankar. För att motiveras. Jag är sugen på att sätta mig på en buss för att träffa mina Umeåvänner, shop until I drop, vara i stallet och mysa, göra kul grejer helt enkelt!
CISSI skrev:

SV Haha eller hur ;) men om du vill så kan vi ses någon gång den här veckan så kan du få pröva dem?


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2011-01-30 KLOCKAN: 20:17:41
Sara skrev:

Sv: Det gjorde grymt ont, men har man väl börjat så kan man ju inte gärna ångra sig, men efter ett tag blir man bedövad så det känns mindre, och det går ganska fort som tur är :P


Saras blogg: http://saras88.blogg.se/
DATUM: 2011-01-30 KLOCKAN: 22:18:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.