online=skriiiiiiiv! upptagen=ser sjukhuset. inte vid datorn=jag orkar inte prata med någon. offline=jag dog.

Hur ska jag orka när skolan drar igång igen på måndag? Jag kommer ju aldrig i livet kunna somna där vid halv elva-elva-halv tolv. Jag kommer knappast vakna halv sju-sju och om jag mot förmodan gör det och kommer iväg till skolan kommer jag ju att sova större delen av dagen...
Vaknade typ halv tolv idag, vid två somnade jag om igen och sov till alldeles nyss. Lyckat. Men skönt!

En sak till också då.. Utmaningen.... Gjorde aldrig sista utmaningen, "ett sista ögonblick", skippar den. Men hörrni, vad tyckte ni om utmaningen? Toppen? Botten? Ska jag försöka mig på något liknande snart igen?

Har absolut ingenting viktigt på hjärtat så jag tänkte nog faktiskt försöka gå ner och duscha innan jag ska äta grillat (♥♥♥♥♥) till middag och försöka få pappa att köra lite bil med mig, jag vill kööööööööööraaaa!
Anonym skrev:

Toppen, tycker jag om utmaningen! Gör gärna något liknande igen:)


DATUM: 2011-01-05 KLOCKAN: 18:10:56
Caroline skrev:

Jag gillade defenitivt detta så gör om =)


DATUM: 2011-01-05 KLOCKAN: 23:29:18
Hanna skrev:

Tappade av någon anledning bort din blogg, men kom på den och har nu suttit och läst igen mångamånga inlägg. Slås fortfarande av ditt sätt att skriva, så lättläst, och intressant du lyckas få det! och utmaningarna tycker jag var toppen! Intressant och roligt att läsa om lite annat än bara vardagen. Kram


Hannas blogg: http://hannama.devote.se
DATUM: 2011-01-05 KLOCKAN: 23:30:58
Lisette skrev:

Utmaningarna var super så kör hårt på den fronten tycker jag!


DATUM: 2011-01-06 KLOCKAN: 09:53:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.