om jag dör i natt så har jag en sista önskning: kan någon uppdatera min facebook och säga att jag är död? och så måste ni spela hela min spotifylista på begravningen!

Inatt fick jag skrota för att jag hade haft det riktigt trevligt hos Marika igårkväll. Halsen gillade inte att jag gick fram och tillbaka dit, och absolut inte att jag skrattade så mycket som jag gjorde, eller alltid gör med Marika.
Jag trodde verkligen att jag skulle dö inatt när jag vaknade med dyngsura lakan, fick knappt luft, blev yr så fort jag satt mig upp och skulle gå ner till köket för att skölja bort lite slem med några droppar vatten. Började fantisera om vem jag skulle bjuda på begravningen och om jag skulle bli inlagd på barn i Skellefteå eller i Umeå för att de skulle försöka rädda mitt liv.
Jag lyckades i alla fall kravla mig ur sängen vid tio, tog två Alvedon och fyllde kroppen med energi, en liten vilopaus i sängen och jag var fit for stallet! Det låter som om jag är en man i 70 års åldern som har rökt 5 packet cigg varje dag sen han var 2 år gammal. Känner mig inte så febrig längre, men ska nog ändå försöka bunkra upp med lite filmer och halstablettsvatten inför kvällen. Kan behövas om jag ska orka vara trevlig hos Lisa imorgon!
Lisette skrev:

Krya på dig!


DATUM: 2011-01-03 KLOCKAN: 21:40:36
Hanna skrev:

Vet du vad. Det var en helt underbar bild. Så fin din kropp ser ut (och jag menar det, och jag menar inte att du är ful annars=)).


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-01-03 KLOCKAN: 22:02:40
Marika skrev:

du har tur som kan göra grejer :(

jag måååååår så dåligt :(


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-01-03 KLOCKAN: 22:17:44
Hanna skrev:

Nu var du en duktig tjej och tog det på rätt sätt va=P Det är alltid lika svårt att säga sånt här till folk som har haft eller har problem med sin självbild, är ju så lätt att man tolkar det som att man ser ut som en idiot annars men just DEN bilden var bra... Och så vill jag ju inte att du ska känna.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-01-04 KLOCKAN: 09:00:13
Linnéa skrev:

Åh jag hoppas du känner dig bättre snart, det är ju aptråkigt att va sjuk på lovet. Det är ju när skolan drar igång igen som man ska vara sjuk, eller hur? ;)



svar; haha, men du gav ju oss en länk för någon månad sen så det är då bara rättvist att du fick en av oss nu när vi har liiite fler läsare än på den tiden!


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-04 KLOCKAN: 09:37:43
Anonym skrev:

Halstablettsvatten..? Är du säker på att du inte har feberyra?!;)


DATUM: 2011-01-04 KLOCKAN: 12:11:28
Caroline skrev:

Krya på dig i massor!!


DATUM: 2011-01-04 KLOCKAN: 13:52:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.