moa och marika är som riktiga pensionärer, ligger och sover mitt på dagen, inte bra, inte bra!

Såhär cool är jag idag, duschade och klädde på mig för typ... 1½ timme sen när Marika kom på den briljanta idéen att gå ut och fota medans det fortfarande är ljust. I vanliga fall skulle jag nog fortfarande ligga i pyjamas med fett hår och missa den ljusa tiden av dygnet. Jag ska verkligen försöka bli bättre på det, att kliva upp och göra mig iordning efter lunch, slösar bort hela dagen i sängen annars...

Ska fortsätta mesa mig med Marika nu, fara och se lite hockey hemma hos henne ikväll och sen försöka hitta någon att joina mig eftersom hon har tänkt lämna mig... Vad ska du göra ikväll?

Min älskade lilla dunjacka från Bikbok, halsduken från Åhlens och skorna kommer från Din Sko. Tröjan är från H&M, jeansen är från Carlings och halsbandet köpte jag på Glitter.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.