kul att man hörde till subway när lisa tog sina hål. först aj, sen aaaaaaaj. sen jag, pep fram ett litet aj, warrior som jag är!


nu. fint!


förr. tapig bild från i somras. 

Heeeeeeeeeelt jävla galna är precis vad jag och Lisa är! Eftersom vi hade öppet hus ikväll var vi och åt, "mina" tjejer från klassen på Subway och helt plötsligt sitter Lisa på en stol och kramar sönder min hand medans hon skriker som en stucken gris när det bildas ett nytt hål i hennes lilla öra.
180 kronor senare och jag har två små nya, fina hål i mitt högra öra. Jag är superlycklig, haha. Vad saknas nu i mina öron? 2-3 hål kanske, vill nog ha ett till i det vänstra örat, kanske en till där uppe, ovanför, och så kanske ett fjärde hål nerifrån. Vad tror ni?
klara skrev:

tog ni hål där vid subway?? :)

det gjorde i alla fall jag efter jul. eller jag tog i brosket men det blev jätte snett så jag kunde inte sova på de och det gjorde jätte ont så jag tog ut de... :(


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-01-25 KLOCKAN: 21:17:33
Caroline skrev:

Fiiint!


DATUM: 2011-01-25 KLOCKAN: 21:33:44
klara skrev:

sv; Jahaa okeej så bra då! Jo hon var jätte snäll och trevlig mot mig med... ångrar att jag inte gick tillbaka direkt när jag var tvungen att ta ut mitt, för det var typ en knöl i örat :O

kan i alla fall inte gå tillbaka nu eftersom hålet har läkt och det var typ 3 veckor sen... ;)


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-01-25 KLOCKAN: 22:39:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.