jag måste börja göra något vettigt med mitt liv! ska skriva min "leva livet" lista ikväll tror jag! vill ni se sen?

Såhär ser jag alltså ut idag. Intresseklubben antecknar liksom...
Idag har jag sovit 2 timmar mer än vad jag "borde", det kommer inte gå bra för mig att somna och stiga upp ikväll och imorgon. Svårast kan nog bli att hålla sig vaken på lektionerna...
Varit på en "bjudning" som mamma så fint kallade det och varit ute och kört. Körde faktiskt bara fast en gång i snödrivan, körde 55 och bland hus. Lyckligtvis körde jag inte 55 bland husen, och ännu mer lyckligt: ingen kom till skada! Inte ens pappa som är så fruktansvärt åkrädd hehe. Vad har du gjort idag?

Halsduken är från Åhlens, tshirten från H&M och leggingsen från Gina Tricot.
Lisette skrev:

Den listan vill vi gärna se!


DATUM: 2011-01-10 KLOCKAN: 14:31:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.