hej. hej. är du tillsammans med xxx? hahhaa nej, verkligen inte! varför tror filippas kompisar att jag är tillsammans med den lilla pojken?

Mamma kom hem med en Veckorevyn åt mig "eftersom jag är så sjuk", tack mami!
Jag är egentligen inte så sjuk, ont i halsen men inte lika slemmig, vågar inte testa febern men om jag, mot förmodan ska göra något ikväll får jag ta en Alvedon eller två, Alvdeon hjälper alltid!
Ska lägga mig och läsa lite nu/se Sjukhuset. Mina lärare kommer älska mig efter jullovet när jag berättar att jag har sett 50 avsnitt under lovet. (Har sett typ hälften nu, alltså sååå bra!)
Mou skrev:

Äntligen någon som förstår att sjukhuset är värt att titta på :) Jag följde det slaviskt när det gick på tv förut medan alla mina vänner tyckte att det bara var ett skitprogram, haha.

Hoppas att du blir friskis snart!


Mous blogg: http://mariposas.webblogg.se/
DATUM: 2011-01-02 KLOCKAN: 21:46:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.