hatahatahata vårat cpminneskort, hatahatahata cpååååskkkkar som avslöjar mina hemlisar, hatahatahata att jag har druckit ett glas för mke idag...

Marika kallade denna underbaring för den töntigaste burken hon någonsin hade sett. Inte okej, inte okej! Detta är alltså min macklåda, har alltid mina små Lingongrova med skinka och gurka i den när jag ska fika någon annanstans än hemma. Älskar den! Mackorna blir lite delade för de ryms inte riktigt, men hur gulligt känns det inte när man tar fram mackorna ur en burk med en elefant och en nallebjörn?
Det här är den finaste burken jag har i min ägo (i för sig den enda, och inte ens min, men nästan) och jag har tänkt använda den tills den dagen jag inte längre behöver ta med mig mina Lingongrova, även om man inte längre ser att björnen grattar elefanten på hans 1årsdag. Erkänn att det inte är det töntigaste ni har sett?
Marika skrev:

hahahahahahahahahahahahahahahahaahah

den visar ungefär vilken nivå din coolstatus ligger på


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-01-18 KLOCKAN: 00:00:57
Caroline skrev:

Det är typ den sötaste macklådan jag någonsin sett! Lycka att kunna ta med en sån på universitetet =D


DATUM: 2011-01-18 KLOCKAN: 15:40:03
LYDIA{JOSEFINE} skrev:

Jättefin ju! Klart som korvspad att du kan ha en sån där även på universitetet ju!!!!


LYDIA{JOSEFINE}s blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-01-19 KLOCKAN: 01:10:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.