fattar inte varför jag bloggar om det, det skulle ju vara min lilla hemlis...




Min enda plan för idag: Att vara fräsch.
Vi har gympa första lektionen och sen ett två timmars hål = man kan tvätta håret och verkligen lägga ner tid på sminket osv. Riktigt fräscha blir vi, hela VOC1a på måndagar. Vad tror ni att jag glömmer? Nej, inte handduk. Ja, plattång, men det får jag låna. Nej, inte sminket. Men jo, jag glömde bh!!!!!!!!!!!!! Ännu mera skitibajsotur så tog jag ett fint, småtransparant linne med spetsrygg som jag tänkte ha utan kofta. Lycka till Moa. Tur i oturen att jag tog med mig en kavaj i nödläge och att Oscar tog med sig min feta halsduk som jag glömde på nyårs. Så jo, det funkar... Men fattar ni hur jävulskt hemskt det är??????? Ingen bh och långdag....
Marika skrev:

hahahahaahhaahahahahahahaahahahahahahahaahaaahahahahaha!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-01-17 KLOCKAN: 12:04:20
Fansan skrev:

hahahahahahahahahahahahhahahahahahahhhahahahaahaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


DATUM: 2011-01-17 KLOCKAN: 12:40:18
Caroline skrev:

^^


DATUM: 2011-01-17 KLOCKAN: 15:55:17
pinja skrev:

hahahahaa made my day! du är ju för skön!


pinjas blogg: http://pinjafoto.blogg.se/
DATUM: 2011-01-17 KLOCKAN: 18:31:09
Anonym skrev:

Nej, nej, nej! En mardröm! Tur att du överlevde;)


DATUM: 2011-01-17 KLOCKAN: 18:53:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.