det första mamma sa: grattis till dina nya favoritjeans!!!!! jotjena, mina och resten av den kvinnliga befolkningen i skellefteå...

Hade som sagt hål från 11 till 14.20, en perfekt tid för att både hinna sitta och slamsa framför datorn, äta lunch och springa ner på stan! Enligt en säker källa (som visade sig vara felaktig) hade de svarta jeansen på Carlings äntligen kommit in, jag, Matilda och Lisa rusade dit för att ta med oss varsitt par hem. Men icke... Våran säkra källa hade ljugit/misstagit sig... Istället för att köpa ett par svarta åt min syster köpte jag ett par mörkblå till mig själv! Har provat några gånger, velat fram och tillbaka (vill inte vara en liten wannabe) om jag skulle stå ut med att se mina ben i så tajta brallor. Men jo, det ska jag nog klara. Lisa övertygade mig, och med ett par snygga skor på fötterna är det ju det enda man ser haha?
399;- på Carlings alltså, tajtare brallor får man leta efter!
aww skrev:

fin fina jeans :)



sv: ja de är hon verkligen, vet verkligen hur man stöttar någon! <


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 22:03:38
Linnéa skrev:

Ja, och du verkar också vara en himla skön tjej du Moa, men men, man kan ju inte få allt här i livet! Japp, har Annika som kontaktperson (alltså på individualsamtalen) och så Roland som behandlare. Annika är toppen och Roland är en skön prick han med ;)




Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 22:12:32
Lisa skrev:

snygga! har likadana.. (även i svart och ljusa) :D


DATUM: 2011-01-12 KLOCKAN: 23:33:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.