även denna kväll ska jag brumbrumbrumma omkring på skelleftehamn, så akta er för en stor, silvrig bil!

H&M verkar ha stenkoll på hur jag tycker om att klä mig, slappa morötter och en lite lös tröja, helst småtransperant och en fin bh och ringar på det. Jag är ganska säker på att jag kommer sukta efter det även i vår, isåfall är det till H&M jag ska rusa, älskar deras kläder! Dessutom är alla dessa plagg plånboksvänliga, mellan 50 och 200 spänn. Funderar på om jag ska beställa brallorna, svarta lillväskan, någon av de stickade tröjorna, kanske bikinin och ringen, men jag vet inte riktigt... Det tar ju lite tid för det att komma fram, och då har de säkert redan landat i butik. Men beställer jag inte kommer det ju knappast ens komma till lilla Skellefteå..

Och Samantha: Det är min syster tröja, från Tshirtstore, finns att beställa på tshirtstore.com!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.