de första månadsinläggen skrevs innan julafton, nu skrivs de knappt 9 timmar innan de "ska" publiceras...

Hela familjen låg ett par timmar på älven och "flöt", både Marika och Oscar jobbade i en vecka men jag löste det ändå, var med Moa, roade mig själv och hängde med dem non-stop när de var lediga.
Jag kom på det roliga med att intervjua om ätstörningar, något jag önskar att jag kunde komma igång med igen, om det uppskattas?
Lisa var och hälsade på samtidigt som Marika fick sitt moppekort, mycket trevligt!
Bakade peppisar.
Töntade mig som vanligt med Marika, ibland ståendes, ibland liggandes.
Jag och syster.
Vi var en helg i Boviken hos farmor och farfar och bara latade oss.
Vi var ett gäng som for och spelade Laserdome en dag, gissa vem som kom tvåa hela tiden? MOA!
Hängde i stallet, träffade Stina, shoppade upp mina lönepengar, träffade Blondinbella, låg på golvet hos Oscar och hade ett välbehövt deeptalk.
Var taggade på skolstart, var nervös som satan den där första dagen jag träffade VOC1a.
Bloggade om min kärlek till majs, som nu klassen retar mig för. Såg ut såhär för det mesta.
Var kär i militärgröna överdelar och den tredje outfiten är nog min absoluta favorit från denna månad!

Mådde nog rätt så bra, hade en hel del ångest kring mitt utseende där ett tag, men det är ju inget ovanligt så. Började fara på BUP igen i slutet av månaden och tyckte att det var ganska så skönt att komma in i rutiner igen, äta regelbundet och lägga sig hyffsat tidigt. Träffade många fina klasskompisar, men jag kan inte säga att jag lärde känna dem de första veckorna. Lyssnade sönder DJ Got us falling in love, 2012 (It Ain't the End) och Suddenly I See fick datorn att svettas. Augusti var helt enkelt en bra månad, en händelserik månad.
Sanna skrev:

sv: Precis! En sån där som man bara blir så himla sjukt glad av :D


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 12:42:03
Alicia skrev:

Haha, Majs är ju seriöst det godaste som finns, min stora kärlek här i livet! Blir kallad Majsmannen av min kompis :d


Alicias blogg: http://aliciahermansson.blogg.se/
DATUM: 2011-01-08 KLOCKAN: 19:42:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.