som min syster skulle ha sagt: detta fält måste fyllas i.

Fick ta fram cykeln och var typ helt överlycklig. Ännu en sak jag var glad för: jag fick börja blogga igen! Var överlycklig och pepprade er med en hel del skräpinlägg som var längre än självaste Bibeln.

Kom in på preliminärt in på Omvårdansprogrammet och visste in om jag skulle skratta eller gråta, var överlycklig för att jag hade kommit in, jag ville verkligen inte gå nått skitprogram eller gå om nian, eftersom IV inte var något alternativ. Skämdes dock enormt för att jag hade tagit mig in på så låga betyg som jag hade, typ 120 poäng.

Var och grillade en vecka innan Valborgs tillsammans med lite andra nior, mycket trevligt, mindre trevlig var att stiga upp klockan åtta nästan morgon för att äta frukost.

Kusinvitamin kom upp från Enköping på påsklovet samtidigt som farmor och farfar kom hem efter dera 6månaders tripp till Cypern. Mycket trevligt!

Gjorde en fin liten cykelfilm tillsammans med Marika som resulterade i ett blodigt knä och trasiga leggings, mycket skratt där alltså.

Gick klädd ungefär såhär och trodde att det var varmare än det var när jag började skutta omkring i nylonisar. Mycket kallt.

Blev utskriven från avdelningen efter en 8-9 månaders inskrivning på barnpsyk. Ville börja kämpa men hatade att äta maten som serverades/hur den serverades/vars den intogs osv osv. Gick i alla fall skola tre dagar i veckan och var i Umeå två dagar. Mådde fortfarande bättre än på mycket länge men mil ifrån bra.
Hanna skrev:

Vad bra då=) Jag kan fortsätta utmana dig=p Sitta här och skrika varje gång jag ser en extra tjusig bild.




Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-01-04 KLOCKAN: 12:42:54
camilla skrev:

Det går alldeles toppenbra :D tack för att du vill svara :) kram


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-01-04 KLOCKAN: 13:22:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.