vår mattelärare skulle inte bli glad om hon såg hur karin räknade ut hur många procent vatten som finns i den intracellulära rummet.

1. 10 sanningar om dig själv.

- Jag är världens fegaste, vågar inte göra mycket alls. Vågar in dyka, vågar inte åka farliga karuseller, vågar inte hoppa från högsta, vågar inte springa över en väg när en bil kommer osv.

- Jag har jättelätt för att bli intresserad och börja gilla någon.

- Jag faller jättelätt för grupptryck.

- Jag är jätteglad att jag valde Omvårdnads, både för att jag har världens bästa klass och för att jag tycker att det är jätteintressant och roligt, även om jag gillar att klaga på att det är mycket plugg.

- Jag springer alltid till bussen på morgonen, går hellre några minuter för sent än för tidigt.

- Jag och Marika lärde känna varandra när vi för det mesta hade likadana kläder och älskade att spela The Sims.

- När jag fryser och är stressad är jag jättelätt irriterad och tycker om att ta ut min ilska på allt som kommer i min väg.

- När jag var 9-10 läste jag kring 120 böcker/år, nu läser jag knappt 20.

- Jag har en förkärlek till att ha saker i munnen, fingrar, pennor, tuggummi, allt som går att tugga på. Och nu när jag har räls är jag alltid och pillar i den.

- Jag har aldrig brytit något och hade nästan ingen erfarenhet av sjukhus innan jag fick min ätstörning.

klara skrev:

Du har kommit på många varierande sanningar om dig själv! Sånt är kul att läsa :)


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-02-02 KLOCKAN: 11:35:04
klara skrev:

sv; varsågod och tack själv!! :D


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-02-02 KLOCKAN: 17:28:49
Anonym skrev:

Moa, jag blev jättejätte gald av ditt inlägg i min logg. Pussar och kramar, hoppas vi ses snart. Take care <3


DATUM: 2011-02-02 KLOCKAN: 18:22:05
julia skrev:

Det där med att du aldrig hade brytit någonting kände jag mig .. inte bra :(


julias blogg: http://juliatove.blogg.se/
DATUM: 2011-02-03 KLOCKAN: 18:13:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.