ojdå, min buss går om tre minuter, jag ska nog skynda på litegrann, jag letar upp er om jag missar den så går jag med er tills nästa buss går!

Ni ska skratta er lyckliga över att eran favoritbloggerska fortfarande lever! Jag kom på den utomordentliga bra idéen att jag skulle gå ut och fota dagens eftersom det fortfarande var hyffsat ljust ute, inte tänkte jag på att det är iskallt och att jag redan frös som en isbjörn utan päls inte. -26 grader och det blåser 2m/s. Varmt? Inte en droppe! Efter att ha dragit av mig så gott som alla kläder bytte jag om till en skyddsmundering bestående av tjocksockar, tjocktröja och mjukisar. M-m-m-må-å-ås-s-st-t-t-te-e-e b-b-b-bl-l-l-li-i-i-i v-v-va-a-ar-r-rm-m-m...

Bikbok, Carlings, Din Sko, Glitter, Accent, Cubus, Second hand, hemmagjorda.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.