har jag världens bästa mormor eller har jag världens bästa mormor? hann det ens gå 12 timmar innan hon lämnade tillbaka mina bralls hela och fina! tack!!!

Idag har jag...


hängt på stan med Marran.



posat mitt på stan... bättre det än att halka och slå sönder sina bralls i och för sig..



ätit mig mätt hos Theres och Martin.

Okej, en sak som jag faktiskt är stolt över: Frukosten gjorde jag iordning själv och pappa drog hemifrån innan jag hann påbörja den. Åt jag allt? JA!  Lunchen bestod av några våfflor som jag själv tog fram från kylskåpet och värmde + langade fram en massa sylt och grädde! Middagen bestod alltså av lite chinese food som jag själv plockade på mig, ingen big deal, den stora vinsten var att jag fortsatte att äta efter att tallriken var skrapad. Vårrullar med sweetchili sås åt jag tills Sophia roffade åt sig den sista. Hm.. det lönar sig att lägga på lite för lite mat på tallriken och sedan fylla på! Mellisen bestod av glass+friterad banan+ett äpple, inte helt fel! Jaa, och så har jag då hunnit med ett kvällsfika då också.

Jag är mäkta stolt över detta och jag kan nog faktiskt förklara varför jag har varit så duktig idag: det blir tjugofemtusen gånger lättare med Marika vid min sida, det blir inte så stort tjat av det hela, det är bara att langa in i munnen som en äkta kines! För att summera detta med ett ord:  Toppendag!
ÍSABEL skrev:

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST MOA!<3

btw kommer ju upp på påsklovet till skeå, då måste vi ses! (a)


ÍSABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-02-26 KLOCKAN: 23:49:18
Marika skrev:


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-02-27 KLOCKAN: 04:45:09
aww skrev:

CRED TILL DIG! fan va duktig du är!! <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2011-02-27 KLOCKAN: 16:21:23
Caroline skrev:

Du är toppenbra! =)


DATUM: 2011-02-27 KLOCKAN: 22:02:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.